Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Petra - 31 januari 2013 17:30

Haft ett par effektiva timmar sen jag slutade igår. Red ut med Ingela på en häst som var något töntig, men snäll i övrigt. Var tillbaka (färdigridna) i stallet 1,15 min efter jag lämnade PoG - bra jobbat från vår sida må jag säga =P Kom ifrån Pederslund vid 20 och körde direkt till gymmet. Blev 30 min på Crossen i bra tempo, 4.2 km nästan, och 15 min intervaller på bandet. Grymt nöjd med mig själv åkte jag hem och la mig tidigt, men gick upp tidigt med och tuffade tillbaka till gymmet. Nästan sist därifrån och sen först på dörren igen, kanske inte optimalt men ibland kan man inte lösa det på andra sätt =) Idag blev det löpprogrammet och lite styrka - främst axlar, bröst och rygg. Fick lite tips på övningar för att stärka min svaga axel som jag ska satsa på att bygga upp rejält nu. Är trött på att känna mig utmattad i den långt innan resten av kroppen är trött.


Idag har jag haft ett bra humör trots vissas försök att bryta det. Snart stänger vi och jag sätter mig i bilen och kör vidare till nästa anhalt - Granbacken! Ikväll spelar Stenson och jag hoppas mitt "rus" håller sig på samma nivå genom resten av kvällen med. =) 


 

Av Petra - 31 januari 2013 15:01

DAGENS LÅT: Bromance - Chester See & Ryan Higa
DAGENS KLÄDSEL: Träningskläder på morgonen sen Jobbekläder, Jeans, tjockiströja PoG
DAGENS DUSCH: I morse, varm och lång
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS MAT: Sallad med Kyckling
DAGENS HÄNDELSE: Ingen, träningspasset?!
DAGENS PLANER: Jobba, Jobba, Jobba
DAGENS VILL HA: Ledigt 
DAGENS SAKNAD: Energi
DAGENS DROG: Ingen
DAGENS TRÅKIGASTE: Jobb 
DAGENS KÖP: Mat
DAGENS GODIS: Tacobröd
DAGENS HUMÖR: Varierande
DAGENS SJUKA: Huvudet, som alltid
DAGENS KOMPLIMANG: Snålt med det
DAGENS SKRATT: Emmsons misstag
DAGENS BILRESA: Till/från jobb, kuul
DAGENS DRYCK: Chokladmjölk skånemejeriet 50% extra protein
DAGENS LÄNGTAN: Sluta!!!
DAGENS SPAN: Var inte där
DAGENS TELEFONSAMTAL: Emmsons
DAGENS PERSONER: Kunderna på jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards