Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Petra - 23 januari 2013 16:16

Fixat lite snabbt med designen idag, kände att hästarna inte riktigt är i fokus längre så fick bli lite förändring. Är dock inte nöjd så kommer sätta mig en kväll med min egen dator senare när tillfälle finns =P Jobbets dator har inte direkt några bra bildredigeringsprogram! Vet inte heller hur jag vill ha utseendet än, får fundera vidare på det. Men enkelt, lite häst, lite träning, lite jag - undrar om jag kan få ihop det.. Bara att testa mig fram helt enkelt =)


Var iaf en snabbis hos hästarna på lunchen, behövdes för att få lite energi i kroppen. Känner mig som en halvt sovande när jag vandrar omkring idag - ingen som känner för att byta med mig de sista timmarna?! Det krävs inte så mycket av dig, bara scana/skriva in varor, ta betalt eller skriva följesedlar och se lite trevlig ut - pis of kake va? =P

Av Petra - 23 januari 2013 00:28

Jisses vilket träningspass det blev =D Som sagt styrka med Sassa, vi ökade antal reps idag och körde 3x15, istället för 2x15, på allt. Det kändes kan jag informera, det brände i vart enda muskel i det där extra settet! Men nyttigt är det, blir nog fler såna gånger kan jag tänka mig, nästa gång vi ses blir på söndag!


När vi var klara ställde jag mig på crossen och satte fart på benen, med högre motstånd än "vanligt" trampade jag glatt på i 20 min á 2,7km. Kände mig inte helt slut så tog 11 min på bandet också, 1 min PW 1 min jogg á 1,35km. Konstigt nog kände jag mig väldigt pigg och fräch även efter det men det fick vara nog så. Hade lite känningar i benhinnan i vänsterbenet så ska passa mig för att överanstränga! 


Då jag har en polare som kommer och hälsar på imorgon blir det lite ändringar i planeringen och morgondagen blir en vilodag. Därför passade det bra med lite extra ös ikväll! =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards