Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Petra - 28 januari 2013 17:30

Blev flertalet fina bilder ifrån i lördags - Tack Alice!!

Kan ju säga att jag blev grymt förvånad när min häst började bocka! Hallå, 18 år gammal och börjar med sånt nu?! Jaja, vi hade trevligt iaf =) Fördelen med min hästs bus är att han var väldigt mjuk i sina rörelser, nackdelen är att han bromsade in en millisekund innan han hittade på något så man hamnade i lite obalans =P


 

Två, hrm, glada!? Drogade?! Koko?! =P


 

Lite på tårna.


 

Välklädd var jag iaf! ^^,


 

Lite längd i steget! =)


Massa skit för sig =P


 

Finaste <3


 

Två super ekipage! =)


 

=) Väldigt ridbar iaf!


 

Enorm power i sig för dagen!


 

I takt =)


 

Obalans var det ja =P



Av Petra - 28 januari 2013 11:43

Efter vecka nr 3 med "högfartsträning" ser mitt diagram ut så här!



     


Valde att lägga in mina utsläppstillfällen med, så de går under benämningen "Gång". Blir snabbt ganska mycket av det! =) 

Av Petra - 28 januari 2013 11:15

Måndag:

Hemmaträning hos Emmson om tillfället ges (passa Edvin)

Tisdag:

Styrketräningsprogram med Sassa + Löpprogram

Onsdag:

Ridning

Torsdag:

Löpprogram + Cross

Fredag: 

Morgon, Cross + Styrka

Lördag:

Vila pga jobb

Söndag: 

Styrketräningsprogram med Sassa + Löpprogram

 

Oj vilken rörig och osäker vecka.. Uppskattas inte, men så blir det ibland om man ska få ihop resten av livet också.

Ovido - Quiz & Flashcards