Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Petra - 24 januari 2013 17:15

Ibland kan 10 minuter träning göra mycket på humöret, iaf mitt!Spenderade min em fika i omklädningsrummet med musik på och gjorde lite övningar. Inget jätte tungt eller aktivt men tillräckligt för att musklerna skulle bränna till sådär lagom skönt. Nu känner jag mig mycket piggare och inte alls lika negativ till att åka och jobba ett pass till efter jag slutat här =) Fast så negativ var jag inte till det idag, Joel kommer och hälsar på - alltid lika trevligt!


Några "ser fram emot" saker i helgen:

Träningen - sjukt laddad!

Hedenritt med fotograf - Vill ha några roliga bilder på oss ridande i snön, har nog inga såna alls..

Ska försöka ragga tag i någon som vill gå på bio med mig på lördag - Var längesen!

Två lediga dagar - Förra helgen blev ju bara en och det märks direkt!

Sist men inte minst - Löning! Det känns alltid bra =D



 

Ovido - Quiz & Flashcards