Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Petra - 13 januari 2013 16:54

Torsdag - Förutom stallet på morgonen blev det ingen motionering alls. Istället jobbade jag 9.15-23


Fredag - Magen levde sitt eget liv vilket resulterade till en till vilodag vilodag.. =(


Lördag - En bra dag! Löpning efter schemat, Sassas styrketränings program och en tur på heden!
Jag valde att konditionsträna först och styrka efter så benen var lite lätt möra när jag satte igång. I övrigt gick allt bra och såå nöjd jag kände mig när jag åkte därifrån! =)


Söndag - Tömkörde Micky med Alice på dagen och på kvällen åkte jag, mamma och Göran till Törringe och dansade till Donnez. Blev en del danser men inte så många som jag egentligen hade velat - måste tuffa till mig när det gäller att bjuda upp =P

Ovido - Quiz & Flashcards