Motivation, vägen till målet!

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Löshoppningsdag!

Av Petra - 29 maj 2013 22:30

Idag har vi spenderat kvällen i paddocken för att löshoppa större delen av stallets hästar =) De skötte sig super allihop! Trodde att Ms ben skulle "bråka" mer när det blev lite höjd på bommarna men icke, det gick finfint. Det blev fina språng allihop och han verkade tycka det var väldigt roligt! Fina killen <3 Ingela var förstefotograf och lyckades allt med några bilder =)


     



I övrigt har det varit en lugn dag. Sov länge och lite att göra på jobbet - nu sitter jag i soffan på Pederslund och myser med Ingela och Emma. Snackar inget viktigt alls och fnissar mest ^^, längesen jag satt såhär och bara gjorde ingenting, dessutom dröjer det iaf minst 2 veckor innan det händer igen. 


Imorgon ska jag vara hos massören kl 10 så blir en kort dag på jobbet, hur skönt är inte det?! =D Sen blir det nog en ganska effektiv kväll då vi har en ganska populär orkester som spelar på Granbacken på kvällen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 18 oktober 2013 12:45

fJaha, då har även denna jobbveckan gått (snart iaf). Jag har hunnit med en hel del men ändå inte tillräckligt - när är man egentligen nöjd?! Man stressar runt och försöker få plats med så mycket som möjligt under dygnets timmar och glömmer nästan bo...

Av Petra - 15 oktober 2013 09:45

                 

Av Petra - 14 oktober 2013 20:15

Hade bearbetat Micky tillräckligt mycket i slutet av förra veckan att jag orkade ställa mig och beställa lite olika fotogrejer med han på.     Det blev en canvasbild:   En fotoagenda (bara ett utkast, totalt innehåller den 16 bilder):   ...

Av Petra - 14 oktober 2013 11:45


Nu har det varit tyst här ett tag igen, mest för att jag inte haft en aning om vad jag ska skriva.. Förra helgens händelse var riktigt tung men stenen över bröstet har helt klart lättat. Åkte hem till Emmson på lördageftermiddagen och placerade mig i...

Av Petra - 4 oktober 2013 11:14

Idag mår inte kroppen bra, varesig psykist eller fysiskt.. Försöker verkligen hålla humöret uppe och vara som vanligt mot kunderna men shit vad svårt det är... Bara att jobba på det och hoppas att det inte märks allt för mycket utåt =/   Imorgon ...

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards