Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Petra - 22 januari 2013 10:30

Det går fort just nu, hinner ju inte med. Vi är redan i vecka 4 och snart även Februari, våren kanske kan börja visa sig?! Min helt klart favoritårstid - lagom varmt, fina färger och bra underlag i marken. Men med tanke på att det kom mer snö igår så väntar nog våren lite till innan den kommer =P


Med tanke på gårdagens väder så skippade jag faktiskt tömkörningen av Micky, kändes inte schyst att dra ut honom i halv snöstorm för att tömköra en stund. Då mådde han faktiskt mycket bättre i stallet. Idag tar Alice hand om honom och imorgon får vi se vad som händer. Hade en planerad vilodag iom jag har gruppträning på kvällen och ska ta Twinrix sprutan på morgonen - vet inte riktigt när jag ska hinna med stallet. Får bli på lunchen känns det som...


Iom M fick vila igår så åkte jag istället hem, åt lite och fixade en stund innan jag vid åtta åkte bort till gymmet. Ville undvika största rushen människor och jag lyckades ganska väl. Blev 21 min á 2.69 km på löpbandet (programmet) och sen 10 min á 2,1km Cross. Tänkte först bara ta löpbandet men det var en bra film på tvn så var tvungen att vänta in en reklam så jag kunde köra hem =P Blev iaf ett bra pass och jag är hyfsat nöjd.

Ikväll blir det ett styrkepass med Sassa och sen en ordentlig omgång på crossen, dags att bränna lite av det där överflödiga ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards