Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Petra - 10 januari 2013 12:56

Gårdagens core pass var sådär lagom tufft, jag är nog bra mycket starkare än vad jag tror. Var vissa övningar jag fick göra lite halvdant men i övrigt kämpade jag på ordentligt =) Var ett bra pass och har redan bokat in samma nästa vecka.

Innan gruppträningen gjorde jag även mitt löpprogram och kände mig bra i kroppen, lite öm i benhinnorna första stegen men det lättade snabbt.


Idag kan jag i vissa lägen känna träningsvärk i magen och ryggen men absolut inte konstant. Benhinnorna är lite sisodär men tror det beror på mina skor, de är inte rätt för mina fötter.. Får kanske bli ett par ordentliga jobbeskor, är så jäkla dyrt bara=P 


Idag kom även mitt paket från Sportamore. Hämtade det på lunchen och hann bara prova hörlurarna, men de satt super, iaf det lilla jag hoppade runt. Så jäkla gött det ska bli att kunna ha musiken och ändå slippa sladden!! =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards