Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 27 januari 2013

...

Av Petra - 27 januari 2013 23:26

Ingenting blev som planerat idag... Men men, nya tag imorgon igen!


Dagen har till största del innefattat serietittande på datorn. Tog ett tag i stallet på morgonen, mockade och gjorde klart till mina grabbar + fick ett ryck och tog några av Ingelas boxar med. Gick in, kollade flera avsnitt till innan jag gick ut och tog mig upp till ridhuset på Flory tillsammans med Emma. Vi red ett lätt joggingpass utan större krav och damen gick fin fint =) Släppte ihop Micky och Våfflan i morse så Micky motionerade sig själv med att vandra runt, runt i hagen, därav fick M vila! Imorgon blir det troligtvis en promenad på morgonen!


Nu ska jag se till att stänga ner här innan jag faller in i seriernas värld igen, svårt att ta sig ur ju! Natti Natti =)


   

Ovido - Quiz & Flashcards