Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Petra - 17 april 2013 21:59

Nä, inte den sortens godis ni trodde, utan en frukttallrik med vaniljkesella! Det bästa jag unnar mig själv nuförtiden =) Och ska jag vara ärlig är det bra mycket bättre än godis!

Det har nu gått snart ett halvår sen jag åt min sista godisbit och det enda jag kan komma på mig själv att vara sugen på är choklad! Får se vad jag gör när jag passerat halvåret, om jag gör någon förändring eller fortsätter så här =)

Av Petra - 17 april 2013 17:35

       

   

Av Petra - 17 april 2013 15:45

Jaha, gårdagskvällen gick ju inte alls som planerat. Jag sprang efter jobb, åt lite framför Greys när jag kom hem men sen blev det pannkaka av resten =/ vet inte riktigt av vad men lyckades för första gången i mitt liv bli matförgiftad - ingen rolig upplevelse ska jag säga er, usch!


Joggningturen gick bra, förutom att jag kollade inte tillräckligt noga och hamnade på 1,2 km rundan istället för 3km. Suck! Så det blev istället 3 varv på den, och det var ingen kul runda, första halvan slutta lätt nerför, andra lätt uppför - med massa kringel och krok! =P Blev iaf 3 varv där, dvs slutade på ca 3.5km jogg. Lite mer än tänkt med det gick över förväntan bra! Flåset pallade med och benen kändes inte alls trötta, grymt skönt ska jag säga er!

För mig är det dock en gåta hur man lyckas springa fel i Skrylle och deras väl uppmärkta slingor, bilden nedan är lite kass men man ser ändå. Jag skulle springa den "långa" röda, hamnar istället på den korta. Snacka om att jag blev en aning förvirrad när jag väldigt snabbt var tillbaka vid husen! Aja, nu har jag lärt mig av det misstaget =P



Ovido - Quiz & Flashcards