Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Petra - 10 april 2013 17:33

Idag har varit en sån dag som gått hyfsat smidigt men ändå inte - hur det nu går ihop.! Började som sagt på vårdcentralen där jag fick hämtat ut Dukoral inför resan + pratat med en läkare om min misstanke att det är något jag inte tål. Blev lite prover tagna och så fort de är tillbaka får jag se vad som händer sen..

När vi var klara där (tog en halv evighet) så åkte jag till Flyinge plantshop för ärende till jobbet. Fått order av chefen att skaffa lite snygga blommor att ha vid entren. Jag är ju verkligen inte rätt människa att be om en sådan sak egentligen men efter lite hjälp av personalen fick jag med mig en omgång blå penseer. Skitsnygga, just nu! Ge det ett par veckor sen är risken att mina ogröna fingrar har vänt på det..


Slutar strax jobba och då åker jag bort till gymmet, ska träffa Sassa vid 19.30 för ett hårt styrkepass - är ett par dagar sen sist nu så kan verkligen behövas! Vet inte exakt vad vi ska hitta på men det gör inget, vi kommer säkert på något bra =) Ett rejält pass ska det dock bli, utmana musklerna och inte bara "fisa" - pepp.se!



När jag kommer hem ska jag glo lite greys (ovanligt) och sen däcka i god tid. Imorgon är det ju morgonträning igen =D 


  

Ovido - Quiz & Flashcards