Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Petra - 8 april 2013 19:22

JAG KLARADE DET!!!!! =D=D

Yberkass tid men va fan gör det - mitt mål var att jogga hela rundan och det gjorde jag! Nu får jag ju sätta ett nytt och det är att göra det på en bättre tid =P

Av Petra - 8 april 2013 17:17

Jaha, då har ännu en vecka passerat och vet ni vad?! Våren har börjat visa sig- visserligen bara så smått men ändå!! Det är inte -10 när man släpper ut på mornarna och marken är inte stenhård hela dygnet, det är lycka på hög nivå! Nu siktar vi framåt och längtar efter plusgrader dygnet runt =D


Denna veckan händer det sådär lagom mycket. Ikväll är det tänkt att jag ska försöka mig på ett av mina mål, springa 5km utan gåpaus. Vi får se, tror nog det ska gå bra! Återkommer med resultat efter jag är färdig. =)

Tänkte springa i skrylle, en grymt fin natur och bra slingor - kan inte ha bättre förutsättningar. När jag kommer hem sen hoppas jag hitta Greys boxen i min brevlåda så jag kan fortsätta mitt maraton, detta tillsammans med något gott att äta - eller just det, jag har soppdag idag... =/

Imorgon är det motionering på morgonen och sen till stallet på kvällen för att hjälpa Alice hoppa lite. Vi får se hur Micky reagerar på det, tänkte mig bara lite smått och gott för att komma igång. När vi är klara tuffar jag till Löberöd då onsdagen börjar med besök hos vårdcentralen för att försöka luska ut vad det är jag inte tål =)


Ett bra citat jag hittade för ett tag sen, tycker det är så klokt!

(mittendelen håller jag väl inte helt 100 med om dock)

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards