Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Petra - 9 april 2013 12:24

Dagens planering sprack nästan redan innan dagen hunnit börja, var väldigt trött i ögonen när jag vaknade så vände bara på mig och somnade om en stund till =P När jag vaknade till liv ett tag senare satte jag igång ett avsnitt Greys och  tillät mig att vakna långsamt - inte alla dagar man har möjlighet till det!


Detta gjorde ju att det inte blev någon motionering på morgonen utan jag istället får ta den ikväll när jag kommer hem till mamma, troligtvis. Har ju joggat 3 dagar i rad nu så skadar inte om jag lägger in en vilodag =) Har lite serier att titta på som jag bara kommer åt över internet, dvs får ta tillfället i akt när jag är i närheten av WiFi!


Jag lyckades ju som sagt med mitt mål igår, ett mål jag satt skulle vara fixat innan juni. För 3 månader sen trodde jag aldrig att jag skulle lyckas inom så kort tid. Då det gick så mycket snabbare än planerat måste jag ju ha ett nytt ordentligt mål. Skrev ju igår att nya målet är att göra det snabbare - men det måste jag ju specifisera lite. Har funderat idag och vad kan vara en vettig tid på 2 månader?! Jag ska försöka bättra tiden med 5 min = ca 1km/h snabbare. Det borde inte vara helt jäkla omöjligt tycker jag, eller? Det återstår att se helt enkelt =)


Nu ska jag gå på lunch, ha det bra! =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards