Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Petra - 2 april 2013 20:23

Dagens pass blev långt ifrån planerat när jag hittade att de har ett functional pass imorgon på gymmet. Gjort denna typen av pass en gång innan och fullkomligt älskade det! Dock är det tungt som satan = jag valde att spara trycket till imorgon!

Det blev istället ett lätt rygg/axel/bröst pass - var fullt med folk i styrkerummet så kom inte till något annat.. Sen spenderade jag en stund på crossen. Så fort jag ställde mig på den insåg jag att jag inte ville något hellre än ut och jogga, dock behöver mina benhinnor en vilodag! Får ta det imorgon, om jag orkar =P

Nu ska jag äta lite framför en film sen försöka sova tidigt =)

Av Petra - 2 april 2013 16:51

Så duktig jag är att blogg på helgen, eller inte... =/


Har iaf varit en väldigt bra helg! Två kvällar med utgång, två dagar slappe och (nästan) lagom med träning under hela ledigheten. Gjorde "årdebut" med utomhusjogging i fredags och trodde jag skulle dö efter 2 minuter, men envisheten vann och jag gjorde hela rundan - inklusive branta backen som avslutning! Vet inte hur många gången jag tänkte "Jag klarar det här" under de 4km jag joggade. Snacka om att jag var stolt över mig själv efter det passet! =) Gjorde samma runda igår igen och vilken skillnad det var, det kändes så mycket lättare och jag kunde spendera tankarna på massa annat som ligger och gnager!



Gårdagens tur 


Jag har suttit på min fina häst både söndag och måndag och insett hur mycket jag saknar att hålla igång fullt ut med honom. Nu blir det hårdträning så fort Nina kollat igenom hans kropp, misstänker att det sitter något låst i rumpan/korset/länden. 


I övrigt händer det inte så jättemycket - Jobba, träna, stallet, träffa folk. Ungefär så ser väl min vecka ut =)


Ovido - Quiz & Flashcards