Motivation, vägen till målet!

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Matförgiftad.....

Av Petra - 17 april 2013 15:45

Jaha, gårdagskvällen gick ju inte alls som planerat. Jag sprang efter jobb, åt lite framför Greys när jag kom hem men sen blev det pannkaka av resten =/ vet inte riktigt av vad men lyckades för första gången i mitt liv bli matförgiftad - ingen rolig upplevelse ska jag säga er, usch!


Joggningturen gick bra, förutom att jag kollade inte tillräckligt noga och hamnade på 1,2 km rundan istället för 3km. Suck! Så det blev istället 3 varv på den, och det var ingen kul runda, första halvan slutta lätt nerför, andra lätt uppför - med massa kringel och krok! =P Blev iaf 3 varv där, dvs slutade på ca 3.5km jogg. Lite mer än tänkt med det gick över förväntan bra! Flåset pallade med och benen kändes inte alls trötta, grymt skönt ska jag säga er!

För mig är det dock en gåta hur man lyckas springa fel i Skrylle och deras väl uppmärkta slingor, bilden nedan är lite kass men man ser ändå. Jag skulle springa den "långa" röda, hamnar istället på den korta. Snacka om att jag blev en aning förvirrad när jag väldigt snabbt var tillbaka vid husen! Aja, nu har jag lärt mig av det misstaget =P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 18 oktober 2013 12:45

fJaha, då har även denna jobbveckan gått (snart iaf). Jag har hunnit med en hel del men ändå inte tillräckligt - när är man egentligen nöjd?! Man stressar runt och försöker få plats med så mycket som möjligt under dygnets timmar och glömmer nästan bo...

Av Petra - 15 oktober 2013 09:45

                 

Av Petra - 14 oktober 2013 20:15

Hade bearbetat Micky tillräckligt mycket i slutet av förra veckan att jag orkade ställa mig och beställa lite olika fotogrejer med han på.     Det blev en canvasbild:   En fotoagenda (bara ett utkast, totalt innehåller den 16 bilder):   ...

Av Petra - 14 oktober 2013 11:45


Nu har det varit tyst här ett tag igen, mest för att jag inte haft en aning om vad jag ska skriva.. Förra helgens händelse var riktigt tung men stenen över bröstet har helt klart lättat. Åkte hem till Emmson på lördageftermiddagen och placerade mig i...

Av Petra - 4 oktober 2013 11:14

Idag mår inte kroppen bra, varesig psykist eller fysiskt.. Försöker verkligen hålla humöret uppe och vara som vanligt mot kunderna men shit vad svårt det är... Bara att jobba på det och hoppas att det inte märks allt för mycket utåt =/   Imorgon ...

Ovido - Quiz & Flashcards