Motivation, vägen till målet!

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Lördag + Söndag

Av Petra - 21 april 2013 15:30

Vaknade redan kl 7 igår och istället för att ligga och dra mig en timme så fick jag på mig träningskläder och gav mig ut på en joggrunda. Tog en ny som består av första halvan av uppförsbacke och andra nerför - tur det inte är tvärt om =P Slutade iaf på 4 km på 30 min, duktigt jobbat av mig tycker jag allt!

Bytte om när jag kom hem och begav mig sen till 10 hungriga hästar som hälsade mig hjärtligt välkommen. Har alltid älskat mornar i stallet och kommer alltid göra det! Det är så fridfullt på något sätt =) Spenderade sen ett antal timmar i stallet med blandade sysslor innan jag tuffade mot Löberöd för att byta däck på min kära bil och sen åka med familjen till Sandra för att äta. Å fy fasen vad vi åt sen, galet mätt blev jag. Var hemma strax efter 22 och då gick jag faktiskt och la mig nästan direkt, trodde jag skulle vakna tidigt men icke - klockan var hela 8.30 när jag slog upp ögonen!! Grymt skönt faktiskt.


Nu under dagen har jag egentligen inte gjort ett skit. Har fixat stallet till 4 hästar och suttit framför datorn och följt Emma som varit på tävling. Nervöst.se! Det gick för övrigt toppenbra och ekipagets första placeringar kom äntligen, i form av 1:a och 2:a =)

Har precis varit ute och gett hästarna emhö och nu väntar jag på att Ingela ska komma hem så vi kan ge oss ut på en skrittrunda i det fina vädret. Nu är det bara 5 dagar kvar sen sitter vi i bilen på väg upp till Götet, mer än 4 månaders väntan är snart över. Fy fasen vad vi ska ha det bra! =D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 18 oktober 2013 12:45

fJaha, då har även denna jobbveckan gått (snart iaf). Jag har hunnit med en hel del men ändå inte tillräckligt - när är man egentligen nöjd?! Man stressar runt och försöker få plats med så mycket som möjligt under dygnets timmar och glömmer nästan bo...

Av Petra - 15 oktober 2013 09:45

                 

Av Petra - 14 oktober 2013 20:15

Hade bearbetat Micky tillräckligt mycket i slutet av förra veckan att jag orkade ställa mig och beställa lite olika fotogrejer med han på.     Det blev en canvasbild:   En fotoagenda (bara ett utkast, totalt innehåller den 16 bilder):   ...

Av Petra - 14 oktober 2013 11:45


Nu har det varit tyst här ett tag igen, mest för att jag inte haft en aning om vad jag ska skriva.. Förra helgens händelse var riktigt tung men stenen över bröstet har helt klart lättat. Åkte hem till Emmson på lördageftermiddagen och placerade mig i...

Av Petra - 4 oktober 2013 11:14

Idag mår inte kroppen bra, varesig psykist eller fysiskt.. Försöker verkligen hålla humöret uppe och vara som vanligt mot kunderna men shit vad svårt det är... Bara att jobba på det och hoppas att det inte märks allt för mycket utåt =/   Imorgon ...

Ovido - Quiz & Flashcards