Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Petra - 14 februari 2013 16:44

Nu har de kliande fingrarna tagit över igen... =P

Men är faktiskt i behov av ett par byxor till - tröjan däremot var mest bonus! ^^,


 

Av Petra - 14 februari 2013 15:50

Tjoho, idag när jag vaknade mådde jag bra igen! Var nog bara huvudet som spökade med mig =) 


Tog mig till gymmet kl 7, körde först Cross 15 min sen lite styrka, axlar/bröst/rygg, och till sist en Pw på 15 min. Det kändes grymt bra, nästan lika ensam som de senaste gångerna och styrkerummet för mig själv - Love it! Känner dock att jag måste nog planera mina axelpass lite bättre än jag gör just nu, blir mest vad som kommer upp i huvudet för stunden. Jag behöver inte ha ett fast program men något bättre än nu iaf =P 

Vilket som så blev jag nöjd med dagens träning, tog det lugnt men fick ändå gjort det jag ville. 



Var klar på gymmet strax efter 8, då körde jag till stallet och fixade till grabbarna i turbospeed - tror inte det tog 15 min! Hade dock förberett lite redan igår =P Alice är tyvärr fortfarande sjuk och jag jobbar ju på Granbacken ikväll så det var enda tillfället jag kunde göra det.


Av Petra - 14 februari 2013 12:30

Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta inte många vet

Dag 2- Din önskelista just nu

Dag 3- Bild på dig och dina bästa och närmsta vänner

Dag 4- Hur ditt rum ser ut

Dag 5- Snyggaste kändisen

Dag 6- Gamla bilder på dig

Dag 7- Vad var de senaste du köpte?

Dag 8- Mina favoritskor

Dag 9- Bild på ditt husdjur

Dag 10- Beskriv drömkillen

Dag 11- Dina mest använda teknikprylar

Fånen och Paddan, mina två bästa vänner =D


Dag 12- Någon du varit ett fan av

Dag 13- En gammal bild på dig själv

Dag 14- En bild på dig osminkad

Dag 15- Dina favoritväskor

Dag 16- Bloggar du alltid läser

Dag 17- Dagens outfit

Dag 18- Din favorit frukost

Dag 19- vad har du alltid i din väska?

Dag 20- Berätta om ett minne från en resa!

Dag 21- Favorit motton/ citat

Dag 22- En bild från en resa du har varit på 

Dag 23- En bild som gör dig glad

Dag 24- Dina mellannamn och vad du tycker om dem1

Dag 25- om jag vann en miljon skulle jag......

Dag 26- Berätta om ett sommarminne

Dag 27- Produkter och saker du inte skulle kunna vara utan

Dag 28- Dina 5 favoritlåtar just nu!

Dag 29- Något du längtar efter just nu

Dag 30- Dina favorit dagar på året

Ovido - Quiz & Flashcards