Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Petra - 9 februari 2013 21:15

Ja, idag stod renovering på agendan. Men inte renovering av lägenheten, nä! Det var jag själv som fick mig en omgång. Gittan jobbade och jag bara satt där =P Håret fick lite slingor och blev av med ett par cm kassa toppar + ögonbrynen fick sig en rejäl omgång - ser nästan ut som en människa nu ju! Kan ju informera att när mina bryn blir noppade tappar jag kontrollen över mina ögonlock. Som vi skrattade åt mig medan vi höll på =P Jag kan liksom inte hålla ögonen öppna, känns ungefär som när man blir bländad!


Just nu sitter jag och kollar melodifestivalen och skakar mest på huvudet. Vad har hänt?! "Förr" var det på sin höjd en dålig låt/artist, denna gången är det tvärt om nästan - en bra! Inte ens pausunderhållningen håller måttet, då är det illa!! Nä, tror det blir ett avsnitt Arrows till istället!


 

Av Petra - 9 februari 2013 14:30

Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta inte många vet

Dag 2- Din önskelista just nu

Dag 3- Bild på dig och dina bästa och närmsta vänner

Dag 4- Hur ditt rum ser ut

Dag 5- Snyggaste kändisen

Dag 6- Gamla bilder på dig

 

Jag som ung!

   

 


Dag 7- Vad var de senaste du köpte?

Dag 8- Mina favoritskor

Dag 9- Bild på ditt husdjur

Dag 10- Beskriv drömkillen

Dag 11- Dina mest använda teknikprylar

Dag 12- Någon du varit ett fan av

Dag 13- En gammal bild på dig själv

Dag 14- En bild på dig osminkad

Dag 15- Dina favoritväskor

Dag 16- Bloggar du alltid läser

Dag 17- Dagens outfit

Dag 18- Din favorit frukost

Dag 19- vad har du alltid i din väska?

Dag 20- Berätta om ett minne från en resa!

Dag 21- Favorit motton/ citat

Dag 22- En bild från en resa du har varit på 

Dag 23- En bild som gör dig glad

Dag 24- Dina mellannamn och vad du tycker om dem1

Dag 25- om jag vann en miljon skulle jag......

Dag 26- Berätta om ett sommarminne

Dag 27- Produkter och saker du inte skulle kunna vara utan

Dag 28- Dina 5 favoritlåtar just nu!

Dag 29- Något du längtar efter just nu

Dag 30- Dina favorit dagar på året

Av Petra - 9 februari 2013 10:45

 


Imorgon kommer jag och Sassa att börja med våra nya program, som Sassa varit så duktig och satt ihop. Vi börjar såhär och om vi efterhand känner att något inte funkar så ändrar vi =)


De tänka programmen ser ut så här:

Program 1
Knäböj på boll med vikt
Bäckenlyft på boll
Insidalår 4A
Utsidalår 4B
Marklyft
Rodd
Bicepscurl i cc
Tricepscurl i cc
Situps på boll
Plankan

Program 2
Höftlyft
Sidoböj med hantel
Benpress i maskin
Vadpress i maskin
Skulderbladskontroll m. rep i cc
Rumpspark i cc
Rygglyft på matta
Situps på boll

Låg rodd

Axelpress

Wow

Av Petra - 9 februari 2013 08:24

Kolla in denna killen! Här ligger man Definitivt i lä, jisses! =O


http://m.youtube.com/watch?v=POdzasJklxw

Ovido - Quiz & Flashcards