Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Petra - 1 februari 2013 17:00

 


Nu har jag haft mina hörlurar en period och kan utan tvekan säga att det är mitt bästa köp på väldigt länge! Älskar dem och ångrar mig inte en sekund =D De sitter på plats, sitter BRA, ljudet är bra, lättåtkomliga knappar,stänger ute mycket annat ljud och ingen sladd!!! Den enda nackdelen jag kan hitta är att bygeln som går bakom är något stor för mig, men det är inget som jag märker eller störs av!

Av Petra - 1 februari 2013 11:14

Nu har jag inte kunnat hålla fingrarna i styr igen.. =P Men denna gången är det faktiskt något "vettigt"

 Canvas tavla med bilder ifrån helgen <3

Har ju två sen innan med bägge gabbarna och ska fixa en med bara Lilleman, sen är jag ganska nöjd tror jag =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards