Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Petra - 5 februari 2013 17:05

Såja, då har man inte lyckats hålla i pengarna längre... Klickade hem lite nya träningtröjor från Gina idag. Har redan en som jag köpte på mellandagsrean som jag fullkomligt älskar. Men den måste ju faktist tvättas med vilket jag inte gillar - då måste jag ju träna i något annat =P Så nu blev det faktist 4 till, 5 stycken borde jag klara mig med tycker jag!


Det märks ju vilka färger "jag är" ^^, (piffade dock till det lite)  

 

 

Har även tittat på ett par byxor ett tag, får se om jag klarar hålla fingrarna i styr eller om de beställs snart med. Har ju sagt att jag inte får köpa kläder (framförallt byxor) nu på ett tag - får nog vika mig lite på den punkten =P Döläckra om jag får säga det själv!


   

Av Petra - 5 februari 2013 10:39

Jag vill verkligen, verkligen, verkligen ha vår nu! Pallar inte med Skånes vinterväder, det förstör så jäkla mycket...

Pga blasket som kom igår var underlaget i hagen vi rider i katastrofalt dåligt, i kombination med halv storm och temperatur runt nollan blev det därför inte någon motionering av Micky =/ Istället snackade jag lite skit med Emma och käkade mat hos fam Andersson/Sand innan jag runt 20 körde bort till gymmet. Körde 15 min på crossen och sen en 30 min powerwalk med varierad lutning på bandet, blev ordentligt svitt så förhoppningsvis fick kroppen jobba lite! 


Ikväll blir det löp och styrkeprogrammet, hoppas på att mitt "ögongodis" tränar idag som han gjort de senaste veckorna. Mycket roligare att träna ensam om man har något tjusigt att titta på ;)


   

Av Petra - 5 februari 2013 08:00

Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta inte många vet

Dag 2- Din önskelista just nu


# Att motivationen till träningen stannar på topp - så jag kan nå mina mål.

# Ny bil - Gärna typ Audi A3 eller liknande ;)

# Nya jobbeskor - Dötråkigt att köpa ju!

# Få tillbaka lite mer glädje till ridningen... - Just nu är det ett par steg kvar på trappan

 

 

 

 

Dag 3- Bild på dig och dina bästa och närmsta vänner

Dag 4- Hur ditt rum ser ut

Dag 5- Snyggaste kändisen

Dag 6- Gamla bilder på dig

Dag 7- Vad var de senaste du köpte?

Dag 8- Mina favoritskor

Dag 9- Bild på ditt husdjur

Dag 10- Beskriv drömkillen

Dag 11- Dina mest använda teknikprylar

Dag 12- Någon du varit ett fan av

Dag 13- En gammal bild på dig själv

Dag 14- En bild på dig osminkad

Dag 15- Dina favoritväskor

Dag 16- Bloggar du alltid läser

Dag 17- Dagens outfit

Dag 18- Din favorit frukost

Dag 19- vad har du alltid i din väska?

Dag 20- Berätta om ett minne från en resa!

Dag 21- Favorit motton/ citat

Dag 22- En bild från en resa du har varit på 

Dag 23- En bild som gör dig glad

Dag 24- Dina mellannamn och vad du tycker om dem1

Dag 25- om jag vann en miljon skulle jag......

Dag 26- Berätta om ett sommarminne

Dag 27- Produkter och saker du inte skulle kunna vara utan

Dag 28- Dina 5 favoritlåtar just nu!

Dag 29- Något du längtar efter just nu

Dag 30- Dina favorit dagar på året

Ovido - Quiz & Flashcards