Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Petra - 22 mars 2013 17:30

Snart stängningsdags. Helgen börjar hemma hos Emmson och Perra, dock utan dem. Istället är det TP och Edvin mys som gäller. Föräldrarna ska ut och svänga runt de lurviga. =) Jag och Edvin ska väl leka lite på golvet eller glo tv innan han somnar, sen ska jag kolla ikapp lite serier jag missat sista veckorna!


I övrigt är helgen ganska full, iaf morgondagen!

Ska hinna med: Träna, fixa passet, byta ett par byxor + prova skor. Hoppas på att få med mamma (och göran) så att vi sen kan käka något ute! Mongolian ber tarmen om ;)


 


Söndag är ganska oplanerad vad jag vet och innehåller väl egentligen bara stallet och träna, ett pass med Sassa är planerat =) Ska även försöka planera kommande vecka som är grymt rörig =P

Av Petra - 22 mars 2013 12:20

Blev en ganska bra torsdag till sist. Fick jobbat en massa, tränat och avslutade kvällen med att göra äggröror, en med tonfisk och en med makrill. Mums tillsammans med knäckebröd =)


Va på gymmet hyfsat sent och gjorde först löpprogrammet, shit vad det var jobbigt bitvis! Var nog inte riktigt i fas, benen kändes sega och flåset hängde inte riktigt med. Men fullföljde gjorde jag iaf, var tyngst i början faktiskt. Var duktigt nöjd med mig själv när jag klev av bandet, jag mår mycket bättre när jag gjort ett sånt pass. Fortsatte sen i styrkerummet (tillsammans med ett antal "jag-är-så-snygg-och-stark" pågar...) med mina axlar. När det gäller mitt axelpass har jag nästan bara övningar med hantlar, och igår ökade jag faktiskt upp ett kg på de flesta av dem. Gjorde även lite övningar jag inte brukar men som jag tror jag ska lägga till, såna som kommer åt bröst och rygg lite bättre! Var ganska trött i kroppen precis när jag avslutade så gav nog bra effekt! =)


Satte mig i sängen efter jag ätit mina knäckebröd och somnade fullt påklädd, tända lampor i hela lägenheten, linserna fortfarande i och skärbrädan som sällskap =P Trött?! Tja, det kändes inte som dert fören jag vaknade mitt i natten och undrade vad f*n klockan var!



 



Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards