Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Petra - 7 mars 2013 17:01

   

Av Petra - 7 mars 2013 12:28

Gårdagskvällen blev definitivt inte som planerat då jag mådde grymt illa när jag slutade jobba. Åkte hem och kröp ner under täcket och bara glodde Greys ett par timmar, när jag vaknade imorse var allt bra igen?! Fattade ingenting, men skit i det - att jag mådde bra var det viktigaste!


Blev därför mitt vanliga morgonpass på gymmet, la dock till benövningar också. Var riktigt effektiv och svetten flödade - kanske inte alla som vill veta men det är sanningen =P Sprang dessutom längre än vad jag först hade planerat. Detta gav en bra kick på dagen och för att göra det ännu liite bättre så blev det "tävling" till jobbet mot en kollega. Han hamnade precis bakom mig i Veberöd sen gick det i en rasande fart =P Men det är sånt som sätter lite extra sprätt på tillvaron!


Det var duktigt skönt att springa trots att jag aldrig trodde jag skulle palla när jag började, benen var trötta och ömmade lite på insidan. Men ju längre jag "kom" desto lättare blev det - härligt när det blir så och inte tvärt om! =) Det är ändå en hel vecka sen jag sprang sist, galet ju =P 


Nu ska jag jobba klart sen åker jag till Granbacken! =)


 



Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards