Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Petra - 5 mars 2013 11:36

Här kommer en översiktsplan hur jag ska försöka hålla träningen de närmsta veckorna - med början fullt ut nästa vecka. Självklart är allt flexibelt men ungefärligt går mina tankar såhär.


Utöver detta ska jag försöka ta en 30min promenad på lunchen några dagar i veckan, för tillfället sover jag typ bara och det resulterar i en seg Petra på eftermiddagarna.

 

Måndag:

Kondition - typ varannan vecka

Longering/Tömkörning av Micky

Tisdag:

Kondition (löpning)

Styrka (programmet)

Box 

Onsdag:

Vila

Ridning

Torsdag:

Kondition (löpning)

Styrka (Axlar, Bröst, Rygg)

Fredag: 

Kondition - typ varannan vecka

Ridning (ibland, beror på hur resten av hans vecka sett ut)

Lördag:

Kondition (cross)

Styrka (Ben, Rumpa)

Ridning

Söndag: 

Kondition (löpning)

Styrka (programmet)

Ridning

 

Av Petra - 5 mars 2013 11:06

Här var det dött igen, ops..! 


Har haft ett par "dåliga dagar", ingen träning eller motivation har funnits. Nacken har varit sådär sen i torsdags, höjer inte suget direkt.. =/ Men nu ruskar jag upp mig igen - ikväll träffar jag Sassa för ett styrkepass + box.


Som det är just nu så står jag rent still. Händer inget med vikten, inget med måtten. Jag känner mig inte starkare och märker ingen skillnad på min kassa axel. Detta höjer ju inte heller motivationen. Bläää.. Dags att planera om verkar det, prova något nytt!


 

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards