Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Petra - 26 mars 2013 17:00

Oj vad rörig gårdagen blev när jag helt plötsligt var tvungen att åka till Emporia och Pieces och lösa en grej som blev fel i lördags. Tog tillfället och gick även in om på The Body Shop och köpte ny duschkräm och bodybutter (min andra är snart slut) =) Handlade även lite mat som jag glömde när jag var på Ica under lunchen. Hann inte träna, var i stallet halv tio och mockade ut en kärra till M så jag kunde strö in en ny bal (han box såg ut som jag vet inte vad... Gris!) Kom hem strax innan tio och öste då in maten i kylen innan jag hamnade framför tvn med två äggmackor. Bestämde mig för att lägga mig tidigt men låg och snurrade runt i närmre en timme innan jag till sist slocknade. Suck!


Aja, dagen idag har iaf varit bra. Va på gymmet tidigt i morse och sprang mitt program. Jobbet har gått smärtfritt och så fort jag slutar åker jag och styrketränar. Sassa är tyvärr dålig igen så får klara mig själv, ska nog gå lika bra =)


 

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards