Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Petra - 18 oktober 2013 12:45

fJaha, då har även denna jobbveckan gått (snart iaf). Jag har hunnit med en hel del men ändå inte tillräckligt - när är man egentligen nöjd?! Man stressar runt och försöker få plats med så mycket som möjligt under dygnets timmar och glömmer nästan bort att njuta av det man redan har. Skärpning folket! Nästa vecka är nästan helt tom (fast nu när jag börja fundera så var det nog lite smått inbokat ändå =P), inte ens något planerat under helgen. Har dock lite löst bestämt träff med Alice <3


I veckan som gått har det blivit 4 lätta styrkepass och 3 kondition + 2 promenader med vovven. Tyvärr ingen längre springrunda men det får bli i veckan som kommer. Har istället gjort ett lätt intervallpass, en powerwalk på bandet med backintervaller och ett längre pass på crosstrainern. Känner att jag har jobbat på bra men har inte riktigt haft någon bra planering utan mest yrat omkring =P Så till nästa vecka är målet att strukturera upp bättre och ha koll + göra minst 1 joggingtur på minimum 4km. Tanken är att skriva ihop veckans planering redan idag och sen verkligen försöka följa den! =)


Som jag nämnt åker vi till Norrköping imorgonbitti och kommer hem först södag em/kväll. Hoppas kunna göra iaf något aktivt under helgen men just nu har jag ingen som helst aning om hur det ser ut. Förhoppningsvis kommer jag dock iväg på dans ikväll + jag gjorde ett lättare pass hemma i morse - döhärligt om jag får säga det själv =D


Lovade ju att det skulle komma bilder på den nya silverpilen så här är de:     


Går som satan gör den och kul har jag =D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards