Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Petra - 14 oktober 2013 20:15

Hade bearbetat Micky tillräckligt mycket i slutet av förra veckan att jag orkade ställa mig och beställa lite olika fotogrejer med han på.



Det blev en canvasbild:


En fotoagenda (bara ett utkast, totalt innehåller den 16 bilder):  

 


Och ett nytt skal till paddan:

 


Av Petra - 14 oktober 2013 11:45

Nu har det varit tyst här ett tag igen, mest för att jag inte haft en aning om vad jag ska skriva.. Förra helgens händelse var riktigt tung men stenen över bröstet har helt klart lättat. Åkte hem till Emmson på lördageftermiddagen och placerade mig i soffan och kollade X antal avsnitt Supernatural, gjorde inte många knop förrän det var dags för måndag och jobb igen. 


I veckan har jag hunnit göra 4 styrkepass och även en del kondition. Grymt nöjd med alla passen och planerar att göra denna veckan lika bra - dock åker vi till Norrköpning över helgen så får se hur jag kan få ihop det. Sen på onsdag händer det roligheter på kvällen så får bli ett morgonpass - tillbaka till favorit rutinen =D Ska se om jag kan få ihop en vettig planering trots lite annorlunda vecka.


 


Igår åkte jag och mamma till Hörby för att kolla runt på lite bilar, se om det fanns något passande och isf prova för att känna känslan. Jovisst det gjorde vi - dock blev det mer än så. Hade hittat en Golf på hemsidan som jag var lite svag för och när jag körde "rally" på småvägarna runt Hörby så blev jag totalkär. Så på onsdag efter jobb åker vi och hämtar min nya pärla, CFY171 (blir svårt att få till ett smeknamn på det ^^,). Det är en bil med alla de bekvämligheter jag saknat i min Boss den sista tiden, bla att kunna gå på tomgång när den är kall =P Den har även AC (bossens dog förra sommaren) och både farthållare och reglage för volym osv på ratten. Har även, enligt mitt tycke, "bytt upp mig" till en diesel. Har alltid tyckt lite bättre om att köra dieselbil så min önskan var helt klart att hitta en sån *Tummen upp*

Lovar att återkomma med bild (och namn) när jag kan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards