Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Petra - 1 oktober 2013 16:22

Blev inget gymmande under lördagskvällen, hade en lite dålig eftermiddag så kände mer för att ligga i en fåtölj och läsa min bok. Istället så fick jag till ett grymt bra helkroppspass på söndagmorgonen. Höll ett högt tempo och mesade inte med vikterna allt för mycket. Var grymt nöjd när jag återvände till rummet. Att jag sen gick rakt ner till frukosten och tryckte i mig amerikanska pannkakor med nutella kändes kanske inte riktigt lika bra =P


När jag kom hem efter lunch blev det ett snabbt ombyte och sen till stallet, Jag och Alice hade planerat in ett äventyr tillsammans med Micky - Ridning på Lomma strand! Vi hade egentligen ingen riktig koll på hur vi skulle ta oss till slutdestinationen men det flöt på riktigt bra =) Micky var grymt laddad men skötte sig så bra <3 Vi plaskade runt i knappt 1 h och fick sjukt fina bilder! Två leende ryttare och en extremt positiv häst. Ev blir det en sväng till på lördag, det hänger lite på vilken tid det blir bokat..


Bilderna är tagna från fb därav kvaliten.. 

   


När jag kom hem igår hade vi planerat in en fotosession, där jag och Alice skulle vara framför kameran tillsammans för första gången! Emma var en ängel och ställde upp som fotograf, tack vännen <3 Även då fick vi flera fina bilder, och massvis med knäppa bilder =P


 


Jobbet slutar snart, en tripp till gymmet är planerat och när jag kommer hem har jag tänkt fokusera på att få ihop en vettig planering för mitt oktober (och november) mål =) Jag har det mesta klart men behöver lite backup på en del punkter - sen jäklar ska denna damen se till att hålla igång! Förändringar ska ske och mål ska nås!

Delvis för att hålla igång kropp och knopp så jag orkar hålla mig på fötterna </3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards