Motivation, vägen till målet!

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Petra - 17 maj 2013 17:30

Jo men det där med ett inlägg om dagen gick ju bra när jag igår lyckades kasta mitt inlägg istället för att lägga upp det - duktigt jobbat! =P När jag insåg att jag gjort fel orkade jag inte heller skriva ett nytt =)


Slutar strax på PoG, men dock inte för dagen. Istället ska jag åka bort till Granbacken och duka/fixa inför imorgon. Blir ganska troligt en sen kväll, men hade ändå tänkt köra lite styrka när jag väl kommer hem. Emmson tipsade om några bra appar som jag tänkte plocka hem och ta hjälp av. Morgondagen tänker jag däremot börja med en joggingrunda, den vanliga på ca 4,5km. Har inte sprungit på över en vecka och jag längtar faktiskt efter det =) Lördag i övrigt består mest av jobb - Eps på "heltid" = en jäkligt bra dag/kväll!


Söndag däremot är så rörig att jag knappt vet hur jag ska reda ut det.. Städning av Gb står först, träning med Sassa någon gång under dagen och grillkväll för att fira Edvin avslutar det hela. Någonstans under helgen ska jag även försöka hinna tvätta klart mina tvättberg och gärna komma ikapp några avsnitt på serierna jag följer. Hrm, ett par timmar till per dygn hade inte varit fel!


Jag hittade i tisdags bikinöverdelen jag letat efter typ överallt och blev duktigt glad! Nu har jag lämnat den till "min privata sömmerska" som ska göra några små justeringar på den sen jäklar är jag redo för stranden - eller ja, måste köpa en underdel med men det är inte hälften så svårt =P



Fina bikinin! Tror det blir köpt en sån till men i annan färg innan sommmaren är slut! =)  

En Röhnisch Noronha för att vara noga =P

Presentation

Ett mål kan vara långt bort, för att nå det gäller det att kämpa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards